Lauras Balaiša Seminarai, renginiai bei įgūdžių treniruotės visų tipų organizacijoms
- Klientų aptarnavimas
- Seminarai vadovams
- Komandos formavimas
- Komunikacija grupėje
- Pardavimai ir įtakos darymas
- Asmeninis efektyvumas ir laiko planavimas
- ir dar 20+ mokymų programų

Naujienos
Psichologiniai asmenybės testai. Nemokamai!
Norite geriau pažinti save, suprasti savo stipriąsias puses ar sritis, kurias verta tobulinti? Trumpi psichologiniai testai gali suteikti vertingų įžvalgų apie jūsų asmenybę ir elgseną.
Išbandykite dabar...Komandos formavimo renginiai skubantiems
Ieškote efektyvaus būdo sustiprinti komandą, tačiau neturite daug laiko? Siūlome trumpus, aktyvius komandos formavimo renginius, kurie ne tik įtraukia, bet ir padeda atskleisti svarbias jūsų industrijos paslaptis per specialiai pritaikytas užduotis.
Sužinokite daugiau...Apie mane
Verslo administravimo magistras, baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Buvęs Coca-Cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK Lietuva steigėjas ir vadovas, viešbučio Rinno bendrasavininkas.
Turi virš 20 metų patirtį verslo ir valstybinių organizacijų konsultavime. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs virš 40 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas adaptuotas pagal jų poreikus ir veiklos specifiką.
Per metus apmoko iki 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse.
Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti betarpišką bendravimą.
Domina kita mano veikla? Mano Hobis (PDF)
Mokymų Programos
1 | Pardavimai ir derybos Įtikinti, susitarti ir išlaikyti lojalų klientą
Programos
- 1.1 Aktyvūs pardavimai verslo klientams
Dalyviai sužinos/išmoks
- Geriausių B2B pardavėjų sėkmės faktorius;
- Suprasti organizacijų pirkimo dėsningumus ir kaip jais pasinaudoti;
- Planuoti pardavimų veiklą ir nustatyti prioritetus;
- Įtaigiai pristatyti produktus ir sprendimus klientui;
- Veiksmingai taikyti sandorio užbaigimo metodus.
- 1.2 Aktyvūs pardavimai parodose
Dalyviai sužinos/išmoks
- Kaip padaryti renginį sėkmingu;
- Sėkmingo renginio algoritmą ir kaip juo pasinaudoti;
- Stebėtojus paversti aktyviais dalyviais;
- Kaip pristatyti produktą ar paslaugą lankytojų grupei;
- Gauti lankytojo įsipareigojimus.
- 1.3 Aktyvūs pardavimai mažmenoje
Dalyviai sužinos/išmoks
- Geriausių B2C pardavėjų sėkmės faktorius;
- Formuoti pozityvų santykį su klientu;
- Ką sakyti po “Laba diena”;
- Įtaigiai pristatyti siūlomą prekę ar paslaugą;
- Paversti lankytoją pirkėju.
- 1.4 Pardavimai telefonu
Dalyviai sužinos/išmoks
- Geriausių B2B pardavėjų sėkmės faktorius;
- Suprasti pardavimo procesą ir pritaikys savo įmonės specifikai;
- “Apeiti” biuro administratorę;
- Susitarti dėl susitikimo su vadovu;
- Atsakyti į dažniausiai pateikiamus prieštaravimus.
- 1.5 Pardavimų standarto sukūrimas
Projekto etapai
- Sudarome standarto rengimo darbo grupę;
- Tikslinamojo susitikimo metu numatome standarto apimtį ir reikalavimus;
- Parengiamas standarto juodraštinis variantas ir suderinamas su rengimo grupe;
- Parengiama ir patvirtinama galutinė standarto redakcija;
- Darbuotojai apmokomi dirbti pagal naująjį standartą.
- 1.6 Profesionalios derybos
Dalyviai išmoks
- Pasiruošti deryboms;
- Įvertinti situaciją ir pasirinkti tinkamą derybų strategiją;
- Numatyti bei tiksliai identifikuoti derybų partnerių interesus;
- Įtaigiai pateikti argumentus ir nuolaidas;
- Atpažinti dažniausiai profesionalų naudojamus derybinius triukus ir sužinos, kaip juos įveikti;
- Išnaudoti derybininkų komandos privalumus.
- 1.7 Įtakos darymas
Dalyviai išmoks
- Įtakos darymo principus ir pamatys jų taikymo sritis;
- Taikyti įtakos darymo principus organizacinėje, komercinėje ir asmeninėje veikloje;
- Atpažinti įtakos darymo procesus;
- Bendrauti su aplinkiniais sau ir savo organizacijai naudingu būdu.
- 1.8 Unikalios įtakos darymo programos (pagal poreikį)
Projekto etapai
- Tikslinamojo susitikimo metu išsiaiškiname veiklos situacijas, kuriose dalyviams nepavyksta daryti įtakos partneriams (klientams, kolegoms, tiekėjams, t.t.)
- Parengiama adaptuota mokymų programą, kurios tikslas – išmokyti dalyvius tinkamai elgtis jiems sudėtingose situacijose;
- Adaptuoti mokymai / praktinės įgūdžių treniruotės.
2 | Viešas kalbėjimas Pasitikėti savimi ir daryti įtaką auditorijai
Programos
- 2.1 Viešas kalbėjimas
Dalyviai išmoks
- Paruošti įtaigias prezentacijų skaidres ir pasirinkti joms reikiamas priemones;
- Atrodyti ir jaustis patikimais ir pasitikinčiais savimi;
- Pritaikyti pranešimo turinį prie auditorijos interesų ir suvokimo lygio;
- Naudotis prezentacijos struktūra;
- Valdyti auditorijos dėmesį ir tinkamai atsakyti į sudėtingus klausimus bei replikas;
- Jaustis gerai kalbėdami auditorijai;
- Pasiekti pasisakymo tikslus.
- 2.2 Viešas kalbėjimas pažengusiems
Dalyviai sužinos/išmoks
- Adaptuoti turimų prezentacijų turinį ir pateikimo formą konkrečios auditorijos poreikiams;
- Atlikti seriją sudėtingų užduočių, didinančių pasitikėjimą savimi ir stiprinančių žinutės įtaigumą;
- Gauti koreguojantį vaizdo grįžtamąjį ryšį apie visus pasirodymo aspektus;
- Sustiprinti pasitikėjimą savimi;
- Padidinti žinutės poveikio galią.
- 2.3 Sprendimų priėmimas grupėje (susirinkimų valdymas)
Dalyviai išmoks
- Išsilaisvinti iš vidinių ir socialinių apribojimų, trukdančių efektyviam sprendimų priėmimui;
- Valdyti susirinkimų procesą ir suteikti jam dinamikos;
- Nustatyti tinkamus sprendimo priėmimo kriterijus ir jų pagrindu įvertinti alternatyvas;
- Suvaldyti savo bei kitų emocijas ir neproduktyvų elgesį;
- Paversti susirinkimus produktyviu darbu.
- 2.4 Vidinių trenerių rengimo programa
Dalyviai išmoks
- Parengti mokymo programą adaptuotą dalyvių poreikiams;
- Naudoti tinkamus mokymo metodus ir teikti koreguojantį grįžtamąjį ryšį;
- Valdyti auditorijos motyvaciją išmokti;
- Išmokyti suaugusiuosius.
3 | Klientų aptarnavimas Kad sugrįžtų ir rekomenduotų kitiems
Programos
- 3.1 Klientų aptarnavimas
Dalyviai išmoks
- Tinkamai pasiruošti kliento aptarnavimui;
- Pasveikinti klientą, sukuriant pasitikėjimo ir noro padėti atmosferą;
- Išsiaiškinti kliento norus ir poreikius;
- Pateikti informaciją ar sprendimą, klientui palankioje formoje;
- Didinti kliento lojalumą ir pasitenkinimą aptarnavimu.
- 3.2 Klientų aptarnavimas telefonu
Dalyviai išmoks
- Bendrauti su klientais nesukeldami neigiamų emocinių reakcijų;
- Tinkamai pradėti ir valdyti pokalbį sau ir organizacijai naudingu būdu;
- Išsiaiškinti kliento norus ir poreikius;
- Pateikti informaciją ar sprendimą, klientui palankioje formoje;
- Užbaigti pokalbį gaudami norimą kliento įsipareigojimą.
- 3.3 Vidinių klientų aptarnavimas (bendradarbiavimas)
Dalyviai išmoks
- Atpažinti ir komunikuoti bendro tikslo svarbą;
- Spręsti nesutarimus pasitelkdami organizacijos vertybes ir ideologiją;
- Kūrybiškai spręsti problemas, įtraukiant kolegas į sprendimo paiešką ir įgyvendinimą;
- Susitarti, kaip keisis informacija ir priims sprendimus;
- Dirbti betarpiškoje ir nutolusioje komandoje.
- 3.4 Klientų aptarnavimo standarto sukūrimas
Projekto etapai
- Sudarome standarto rengimo darbo grupę;
- Tikslinamojo susitikimo metu numatome standarto apimtį ir reikalavimus;
- Parengiamas standarto juodraštinis variantas ir suderinamas su rengimo grupe;
- Parengiama ir patvirtinama galutinė standarto redakcija;
- Darbuotojai apmokomi dirbti pagal naująjį standartą.
4 | Asmeninis efektyvumas Efektyviai išnaudoti laiką ir galimybes
Programos
- 4.1 Konfliktinių situacijų valdymas
Dalyviai išmoks
- Atpažinti savo ir kitų reakcijas konfliktų metu;
- Suvaldyti savo emocijas ir neproduktyvų elgesį;
- Suvaldyti kitų emocijas;
- Pasirinkti tinkamą konflikto sprendimo strategiją;
- Išspręsti konfliktinę situaciją sau ir kitiems naudingu būdu.
- 4.2 Laiko ir veiklos planavimas
Dalyviai išmoks
- Susigrąžinti laiko kontrolę;
- Įvertinti darbo dienos produktyvumą ir dienos veiklų reikalingumą;
- Rasti laiko prioritetinėms veikloms;
- Taikyti įvairius laiko ir veiklos planavimo metodus;
- Suvaldyti išorinius trukdžius suplanuotai veiklai.
- 4.3 Efektyvus darbas komandoje (komandos formavimas)
Dalyviai išmoks
- Sklandžiai dirbti komandoje;
- Praturtinti komandą savo indėliu;
- Paversti nesutarimus produktyviais sprendimais;
- Džiaugtis bendru darbu ir patirs malonumą sąveikoje su kolegomis.
- 4.4 Kūrybiško mąstymo lavinimas
Dalyviai išmoks
- Įveikti kūrybiško mąstymo kliūtis;
- Taikyti kūrybiško mąstymo technikas;
- Naujų būdų spręsti veiklos problemas;
- Būti originaliais, drąsiais, ryžtingais;
- Įvertinti savo kūrybinių galių potencialą.
- 4.5 Efektyvus darbas komandoje (TeamBuilding)
5 | Seminarai vadovams Dirbti kitų protu ir rankomis
Programos
- 5.1 Programa: “Tapau vadovu – ką daryti?”
Dalyviai išmoks
- Suvaldyti pasipriešinimą pokyčiams;
- Gauti darbuotojų įsipareigojimus siekti sutartų tikslų;
- Planuoti savo darbo dieną ir suvaldyti prioritetus;
- Teikti motyvuojantį ir koreguojantį grįžtamąjį ryšį;
- Daryti įtaką darbuotojų elgesiui ir įsitikinimams.
- 5.2 Darbuotojų ugdymas
Dalyviai išmoks
- Užtikrinti, kad darbuotojai laikytųsi sutarto veiklos plano;
- Motyvuoti darbuotojus siekti sutartų tikslų;
- Ugdyti darbuotojus atlikti darbus kaip apibrėžta susitarimuose;
- Gauti darbuotojų įsipareigojimus atlikti reikiamą kiekį veiklų;
- Kontroliuoti rezultatų pasiekimą ir teikti tinkamą grįžtamąjį ryšį.
- 5.3 Darbuotojų motyvavimas
Dalyviai išmoks
- Motyvuoti, kai atlygis nemotyvuoja;
- Motyvuoti, kai darbuotojai nuolat skundžiasi;
- Motyvuoti, kai nėra biudžeto motyvacijai;
- Motyvuoti, kai darbas atrodo nuobodus;
- Motyvuoti sudėtingo elgesio darbuotojus.
- 5.4 Pokyčių valdymas organizacijoje
Dalyviai išmoks
- Atpažinti ir valdyti darbuotojų reakcijas į pokyčius;
- Pasirinkti tinkamas pokyčių valdymo strategijas;
- Tinkamai komunikuoti pokyčio būtinybę;
- Gauti darbuotojų įsipareigojimus įgyvendinti pokyčių planus.
6 | Kitos konsultavimo paslaugos Nestandartiniai sprendimai ir paslaugos
Paslaugos
- 6.1 Renginių vedimas ir moderavimas
Paslaugos
- Renginio koncepcijos ir eigos plano sudarymas;
- Renginio vedėjo paslaugos;
- Diskusijų moderavimo paslaugos.
- 6.2 Verslo simuliaciniai žaidimai
Projekto eiga
- Esamos situacijos analizė;
- Trūkstamų kompetencijų išskyrimas;
- Simuliacinio žaidimo, analogiško probleminei veiklos situacijai algoritmo sudarymas;
- Simuliacinio žaidimo pravedimas, diskusijos moderavimas, įžvalgos/išvados.
- 6.3 Didelio mąsto komandos renginiai
Paslaugos
- Renginio koncepcijos ir eigos plano sudarymas;
- Renginio vedėjo paslaugos;
- 6.4 Kūrybinės sesijos
Projekto eiga
- Tikslinamojo susitikimo metu įvardinamos sudėtingos veiklos situacijos;
- Parengiamas kūrybinės sesijos planas;
- Dalyviams pristatomos kūrybiško mąstymo technikos;
- Moderuotoje diskusijoje ir užduočių metu randami nauji veiklos problemų sprendimo būdai.
Klientų Atsiliepimai
Darbe bus galima pritaikyti labai daug naudingų patarimų. Vaizdingi mokymai, o dėstytojas – Super.Atsiliepimai iš seminaro „Laiko ir veiklos planavimas“
Išmokau lengviau kurti vertę ir kūrybiškiau žiūrėti į derybines galimybes. Seminaras buvo puikus.Atsiliepimai iš seminaro „Profesionalios derybos“
Pamačiau, kaip geriau bendrauti su kolegomis, kaip neįžeisti žmogaus. Puikus dėstytojas, ačiū už idėjas.Atsiliepimai iš seminaro „Efektyvus darbas komandoje“
Galerija








Mokymai Veiksme
Klientai



















